Sayfalar

18 Ocak 2014 Cumartesi

özledim

merhabalar, uzun zamandır ara vermiştim çünkü bilgisayarım bozuldu ve 3 ay sonra anca elime geçti:( sizlerden çok uzak kaldım. biliyorsunuz bu bloğu kurduğumda sıkıntımı gidermekti amacım bende evdeyim ve okadar çok oyalanacak şeyler varmış ki, evde yapılacak bir çok hobi olduğunu gördüm. benim gibi eli yatkın içinden bişiler üretmek gelen hanımlar için bu paylaşımları yapıyorum. burada paylaştığım resimleri bulmak için çok mesai harcıyorum kızlar. hem kendime yardımcı oluyorum hemde bu güzel fikirleri sizlerle paylaşmaktan keyif alıyorum. geçirdiğim 3 ay boyunca araştırma bile yapamadım ama olsun size ulaştım artık bilgisayarıma kavuştum. sizleri yeniden kendi beğendiğim hayatımızı kolaylaştıracak bir çok resim ve önerilerle kucaklayacağım.

bu bloğun içeriğini sizler anlamışsınızdır değil mi bayanlar? eğer bu blogla ilgili düşünceleriniz varsa iyi veya kötü, destek vermek amaçlı yada başka öneriler.. benimle paylaşmanızı istiyorum. bu yorum olarak, google+ hesabımdan, facebook'ta açmış olduğum sayfamdan bana ulaşın lütfen. sizinde fikirlerinizle dahada güzel şeyler olacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder