Sayfalar

3 Ekim 2013 Perşembe

gazeteden tablo

ay bugün neler neler paylaşacağım sizinle. o kadar aradan sonra döktürücem bugün valla çok şanslısınız:) neyse ya uzatmayayım ben ve bilgilerimi paylaşayım. sizler için çok araştırma yapıyorum yahu bakın neler buluyorum. yukarıda ki dekor gazetelerden yapılıyor.

Yapım: 15 cm genişliğinde gazeteleri kesiyoruz. 1. görseldeki gibi kıvırıyoruz ben kıvrma işinde kolaylık olsun diye pipetle kıvırmaya başladım sonra pipeti içinden çıkardım diğerlerinide kıvırdım. akrilik boya ile istediğiniz renge boyuyoruz. başlıyoruz yuvarlak yapmaya bi gazete bitince hemen iç içe sokuyoruz diğer gazeteyi ve devam ediyoruz yuvarlak yapmaya. aralarına tutkal sürebilirsiniz açılmasın diye ve sarmanızada yardımcı oluyor. 3. resimde gösterilen sıkıştırma işini ben lastikle yaptım ki tutkalda olduğu çin aralarında çabuk yapışıyor birbirine. 5. resimde birbirlerine dikmiş ama ben gene silikonla yapıştırarak daha pratik hale getirdim yapımını. ve işte duvar tablomuz karşınızda. duvara nasıl yapışacak diye düşünürseniz daha önce paylaştığım yazıma bakın orada 3m çift taraflı yapıştırıcıyı göreceksiniz. onunla pratik olarak yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder