Sayfalar

24 Eylül 2013 Salı

diziler

kızlar nasılsınız? buralarda havalar pek güzel değil, işten çıktım evde temizliğe vurdum kendimi:( hem sonbahar kasveti hemde evde oturma kasveti ikisi birden beni bunalıma soktu. evde dizi ve temizlikten başka bişi yapamaz oldum. yeni bir sürü dizi başlamış bu sezon. ben geçen seneden MERHAMET'i izliyordum, yazında GÜNEŞİ BEKLERKEN'e sarmıştım biraz.
yeni sezonları ile MERHAMET dizisi çok sürüklemedi beni yani durağan başladı sezona ama genede izlemekten keyif alıyorum. MERHAMET'in  yeni bölüm fıragmanı (25.09.2013 çarşamba) ile sizlerleyim. belki benim gibi çok sıkı takip edenleriniz vardır.

diğer takip ettiğim dizi GÜNEŞİ BEKLERKEN'in yeni bölüm fragmanını (29.09.2013 pazar) paylaşmak istiyorum.

he bide unuttum söylemeyi sizlere yeni favorim MEDCEZİR dizisi. ay ne güzel çekim özelliklerine sahip değil mi? o istanbul'un çekim sahneleri, o ışık koordinasyonları, o kamera lensleri, çok taktir ettiğim bir dizi ama dizi ile ilgili en önemli ayrıntı yabancı dizi The O.C. dizisi uyarlaması. medceziri izlemek istemezseniz direk internetten The O.C. 'yi izleyerek aynı diziyi izlemiş kadar olursunuz birebir aynı dizi.genede ben sizlerle yeni bölüm fragmanını paylaşayım.

Hepinize iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder